Advil reliva liq caps 200 av 10ca

✅ Voor 22:00 besteld, binnen 1-2 werkdagen in huis

✅ Veilig betalen iDeal

Advil Reliva Liquid Caps 200 mg 10 Capsules - Bij Pijn en Koorts

Advil Reliva Liquid-Caps 200 mg, voor snelle en effectieve pijnverlichting. Wordt sneller opgenomen dan een normale ibuprofen tablet1. Dit komt omdat deze vloeibaar is verpakt in de speciale Liquid Cap technologie, die sneller oplost in het lichaam. Gewone tabletten moeten namelijk eerst oplossen in de maag. Door de zachte, gladde en kleine vorm is de capsule gemakkelijk te slikken en blijft er geen nare smaak achter.

Geschikt voor onder andere hoofdpijn, rugpijn, kiespijn, menstruatiepijn, reumatische pijn, spierpijn, voor de verlichting van koorts en de symtomen van verkoudheid en griep. Werkt ontstekingsremmend, koortsverlagend en pijnstillend.

1. Advil Reliva (ibuprofen) zijn geneesmiddelen. Niet gebruiken bij ernstige hart/lever/nieraandoeningen, bij aandoeningen van maag/darmen, bloedingsstoornissen of tijdens de zwangerschap. Lees voor gebruik de bijsluiter.

Gebruiksadvies
6-8 uur tussen de innames aanhouden, innemen met water, niet kauwen. Bij 12-18 jaar niet langer gebruiken dan 3 dagen. Ouder dan 18 jaar niet langer gebruiken dan 7 dagen.

Risicowaarschuwing
- Dit geneesmiddel kan maagklachten veroorzaken, vooral bij lang gebruik. Wij adviseren u voor gebruik de bijsluiter te lezen.

- Niet gebruiken als u onder controle staat bij de trombosedienst.

- Ibuprofen voor kinderen niet langer dan 24 uur gebruiken voor kinderen jonger dan 5 maanden. - Ibuprofen niet langer dan 3 dagen gebruiken bij kinderen jonger dan 18 jaar.

- Bij volwassenen dit geneesmiddel niet langer dan 3 dagen bij koorts of langer dan 5 dagen bij pijn gebruiken zonder overleg met arts. - Niet gebruiken bij mensen ouder dan 70 jaar.

- Niet gebruiken zonder overleg met een arts als u ook andere medicijnen gebruikt.

- Niet gebruiken zonder overleg met een arts bij hart- of vaatziekten, maag- of darmaandoeningen of een verhoogd risico hierop, astma of psoriasis. - Niet gebruiken als u zwanger wilt worden of bij zwangerschap.

- Niet gebruiken bij een slechte nier- of leverfunctie.

- Stop direct met het gebruik bij huiduitslag of wondjes in de mond.

- Vermijd langdurig gebruik bij hoofdpijn dit kan hoofdpijn veroorzaken.

Bewaarinstructie
Buiten bereik en zicht van kinderen houden in goed afgesloten oorspronkelijke (buiten)verpakking beneden de 25 °C.

Dit is een geneesmiddel:
Lees voor gebruik de bijsluiter. Let op de maximale dagdosering. Voor geneesmiddelen geldt een maximum bestelhoeveelheid van 3 stuks per product. Wij verkopen geen geneesmiddelen aan personen onder de 16 jaar.

Lees voor gebruik de bijsluiter.

MerkADVIL