Retouren

Wij zijn pas tevreden als jij dat bent! Ben je niet tevreden met je aankoop op www.drogistlaak.nl, dan kun je de producten altijd binnen 7 dagen (vanaf de afleverdatum) terugsturen en betalen wij het bedrag terug.

Ik wil een klacht indienen over een product – hoe doe ik dat?

Om een klacht in behandeling te kunnen nemen vragen wij je een beschrijving te mailen naar onze klantenservice op info@drogistlaak.nl met een omschrijving van de klacht en een foto van het product als bewijs voor de omschrijving. Vermeld voor een snellere afhandeling ook het bestelnummer bij je klacht. Pas na een verzoek van ons moet het product worden teruggestuurd voordat een vervangend product of financiële compensatie kan worden aangeboden. Zodra wij jouw klacht hebben ontvangen en beoordeeld, nemen wij contact op.

Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?

De verwerking van retouren en artikelen die geruild worden bij www.drogistlaak.nl kan twee weken (10 werkdagen) duren. We laten je per e-mail weten dat we je retour hebben ontvangen en dat het bedrag op je rekening is overgemaakt. De terugbetaling wordt altijd overgemaakt naar dezelfde rekening die je voor je bestelling hebt gebruikt.

Kan ik een product ruilen voor een ander product in plaats van tegoed?

Ja zeker. Vul op het retour-/ruilformulier het product in waarvoor je het wilt ruilen.