Antigrippine 250mg paracet av 20tb

✅ Voor 22:00 besteld, binnen 1-2 werkdagen in huis

✅ Veilig betalen iDeal

Antigrippine 250 mg  20 tabletten - Paracetamol, coffeïne en vitamine C

Helpt bij koorts, griep en pijn

Algemeen
Antigrippine Tabletten op basis van paracatamol, coffeïne en vitamine C helpt bij koorts, griep en pijn. Het helpt bij spierpijn, hoofdpijn, kiespijn, zenuwpijn, spit, menstruatiepijn en koorts en pijn na vaccinatie. De paracetamol heeft een pijnstillende en koortsverlagende werking. De toegevoegde coffeïne versterkt de werking van paracetamol. Daarnaast verhoogt vitamine C de weerstand.

Dosering
Geneesmiddel, lees voor gebruik de bijsluiter

Volwassenen en kinderen van 16 jaar en ouder > 55 kg: 2-4 tabletten per keer, maximaal 12 tabletten per dag.
Kinderen van 12-15 jaar 40-55 kg: 2 tabletten per keer, maximaal 8 tot 12 tabletten per dag.
De lagere toedieningsfrequentie is bedoeld voor kinderen in de ondergrens (12-15 jaar) van de desbetreffende leeftijdscategorie.
Voor kinderen beneden 12 jaar is Antigrippine tabletten met paracetamol, coffeïne en vitamine C niet geschikt, gebruik daarvoor specifieke paracetamol producten voor kinderen.

Hoe te gebruiken?

- Laat de tabletten in een ruime hoeveelheid water uiteen vallen, goed omroeren en opdrinken.
- De tablet mag echter ook in zijn geheel doorgeslikt worden.
- Antigrippine kan zowel voor, tijdens als na de maaltijd worden ingenomen.
- Tussen twee innamen moet minstens 4 uur liggen. Niet gebruiken in combinatie met andere paracetamol bevattende geneesmiddelen.
- Wanneer de symptomen van pijn en/of koorts weer opkomen, kan toediening herhaald worden.

Langdurig of veelvuldig gebruik wordt ontraden. Indien de pijn langer dan 5 dagen aanhoudt of de koorts langer dan 3 dagen aanhoudt en indien de klachten verergeren of veranderen, dient u uw arts te raadplegen.

Niet te gebruiken als u allergisch bent voor één van de stoffen in dit geneesmiddel. Deze stoffen kunt u vinden in rubriek 6.
Dit middel bevat coffeïne en wordt afgeraden voor gebruik tijdens de zwangerschap.
Gebruik van dit middel wordt niet aanbevolen voor gebruik gedurende de periode dat u borstvoeding geeft.

Gebruikt u andere medicijnen, of heeft u dat kort geleden gedaan, bent u zwanger of geeft u borstvoeding, raadpleeg dan uw arts of apotheker.

MerkANTIGRIPPINE